Πώς θα καταλάβουμε ότι το παιδί μας έχει δυσκολία στη μάθηση και δεν κάνει το "δύσκολο"; Πώς θα ξεχωρίσουμε την τεμπελιά από τη μαθησιακή δυσκολία; Πώς θα ανιχνεύσουμε τις δεξιότητες επικοινωνίας του παιδιού μας; Ποιά "σημάδια" έχει ο δάσκαλος στην τάξη και πώς θα μας κατευθύνει στον ειδικό, ώστε να βοηθήσει την οικογένεια και το παιδί; Ποιοί παράγοντες δημιουργούν έδαφος μαθησιακών δυσκολιών και τι μπορούμε να κάνουμε σα γονείς; Πόσο κακό κάνει η ανοιχτή τηλεόραση στην επικοινωνία με τα παιδιά μας και άρα στην ικανότητα εστίασης της προσοχής και άρα στην ικανότητα διαχείρισης των πληροφοριών;...........Αυτά και άλλα πολλά θα παρουσιαστούν στην εισήγηση της κ. Μαρούσου και θα συζητηθούν κατόπιν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η αλλαγή ΞΕΚΙΝΑ από εμάς